Składniki odżywcze otrębów owsianych

muesli-1376575_1280

Każdy słyszał o otrębach owsianych, ale mało, kto je stosuje w swojej codziennej diecie. Szkoda, że tak się dzieje, ponieważ zawierają bardzo dużo przydatnych składników dla naszego organizmu. Znajdziemy tutaj witaminy, minerały, tłuszcze czy błonnik.  Jedzenie otrębów powoduje, że dostarczamy do swojego organizmu tych wszystkich składników, które są mu potrzebne do normalnego funkcjonowania. Dla osób, które chcą być szczupłe otręby owsiane to podstawa. Dodatkowo możemy liczyć na wzmocnienie układy pokarmowego czy uzyskanie zdrowej i pięknej skory. W otrębach znajduje się prawie dwadzieścia procent błonnika. To naprawdę bardzo duża ilość, która daje niesamowite efekty dla naszego organizmu.  Wiele osób jest zaskoczonych tym, że z jednej strony otręby owsiane są kaloryczne, a z drugiej strony pozwalają na obniżenie swojej wagi.  To wszystko dzięki wspomnianemu błonnikowi.

Przepisy z otrębami owsianymi

Do wyboru mamy wiele przepisów, które można dopasować do własnego gustu kulinarnego.  Mogą to być naleśniki owsiane, które dodatkowo będą zawierały owoce. Wybierajmy takie owoce, jakie są z naszych sadów i plantacji, bo wtedy są o wiele bardziej zdrowe.  Do owsianki można dodać jabłko i cynamon wraz z serkiem i wtedy powstanie coś bardzo pożywnego i smacznego. Można tworzyć własne przepisy i kombinacje, ale można również korzystać z gotowych przepisów, jakie znajdziemy w Internecie. Najważniejsze to jeść bardzo często otręby owsiane, a wtedy będziemy wiedzieć sami po sobie, że to działa.

1 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *